한국의

Kampania Australian Open 2015
19.01.2015

Obsługa kampanii internetowej dla wielkoszlemowego turnieju tenisowego sponsorowanego przez Kia Motors — Australian Open 2015 

Firma Kia Motors to sponsor główny wielkoszlemowego turnieju tenisowego Australian Open 2015. W tym roku po raz kolejny mamy przyjemność wspierać naszego Klienta w pracach nad lokalizacją kampanii internetowej, dotyczącej tej znanej i cenionej na całym świecie, wielkiej imprezy sportowej.

 

Kia Motors jest głównym sponsorem turnieju od 2002 roku. Podpisana dwa lata temu umowa przewiduje dalsze wspieranie tej wspaniałej imprezy co najmniej do roku 2018. Koncern od lat sponsoruje również wielką gwiazdę tenisa — Rafaela Nadala.

 

Jak co roku, firma Kia Motors wspiera organizatorów turnieju Australian Open, zapewniając flotę ponad 100 nowych pojazdów do obsługi najlepszych graczy, najważniejszych gości i przedstawicieli mediów.

 

Celem tegorocznej kampanii jest promowanie wśród młodych kierowców takich wartości marki Kia jak pasja i wszechstronność. Szczególny nacisk położono na promowanie najnowszego modelu marki Kia — trzeciej generacji reprezentacyjnego SUV’a Kia Sorento.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podobnie jak w latach ubiegłych, udział firmy WIONET w realizacji kampanii obejmuje kompleksowe wsparcie językowe i informatyczne. Do naszych najważniejszych zadań należą:

 

  • Budowa strony w dedykowanym systemie do zarządzania treścią (CMS)

 

  • Lokalizacja materiałów tekstowych

 

  • Lokalizacja materiałów graficznych i materiałów video.

 

 

Wszystkich sympatyków marki Kia oraz fanów tenisa zapraszamy do zapoznania się z kampanią i zaletami nowej Kia Sorento na stronie:

http://www.kia.com/pl/specials/australian-open

 

Aby śledzić przebieg turnieju Australian Open 2015 oraz wspierać swoich ulubionych zawodników wystarczy odwiedzić oficjalną stronę turnieju: http://www.ausopen.com/index.html

 

 

Dostęp wymaga podania hasła:
WYŚLIJ
ANULUJ